--------------

Tjenixen kisar! Just nu så sitter jag och dunkar musik, jag väntar nämligen på att Calle, Tobbe och Anton ska komma hit/plocka upp mig, sen ska vi bara cruisa runt längs vägarna och se om det händer något roligt. Tjaa, igår hade vi fys och efter det så drog jag med borken och jeppe hem till jeppe, där chillade vi bara, sen kom några fler personer och tog det allmänt lugnt med oss bara. Vi lirade NHL och COD långt in på natten och vidare in på morgonen, gick nämnligen och la oss vid 9 och skulle upp vid 11, suck... Menmen man överlevde, under natten/morgonens gång så kom vi på så roliga saker att ringa in på blocket annonser, det var en som fastade i våra ögon, nämligen en som sålde fiskar. Det var då det roliga började, vi började lite halvseriöst om dom fanns kvar och vad det var för typ av fiskar osvosv... sedan så kom vi in på det roliga och frågade om dem var vattentäta, då svarar mannen i andra änden av telefonen - Jag vet inte riktigt, är inte så bra på det här med fiskar. HAHAHAH! Naej jfyfan, roligaste jag varit med om på länge, dagens/veckans/resten av mitt livs bästa replik. Men ska väll ta och avrunda det här inlägget lite snyggt nu sådär, ni får ha det bra och fortsätt läsa denna underbart ljuvliga blogg.
Ciao!
Tror det var han vi snackade med...
PS! Den lägsta temperaturen på Jorden var -89,6 C på Antarktis 1983.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0