Finally done!

Tjingeling kisar! Då var man hemma efter ett hårt jävla fyspass med laget, första efter uppehållet på sisådär en månad, var väll INTE ALLS JOBBIGT, fyfan trodde jag skulle stupa i backen... Vi sprang en hel mil på 35 minuter :O självklart kom vi först (jag och min kollega Calle) jobbigaste vi varit med om...Menmen överlever nog förhoppningsskull den här tiden också. Nu blir det väll att ta något lätt att stoppa i magen sen bär det in mot stan och bio med Calle, Tobbe och Anton. Fast man känner redan nu hir bitig man är, så tänkte lägga upp en bild så får även ni får se hur trimmad man är.
Där har vi mig då... måste bättra på brännan lite bara :)
PS! Ugglor är den enda fågel som kan se färgen blå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0