Helt slut!

Wabbado alla läsare! Har precisa ätit Sushi och innan det haft mitt första ispass för den här säsongen, går att beskriva känslan man har nu med ett ord - "DÖD" ! Jo som sagt, det var nog det jobbigaste jag gjort på länge, men måste ju säga att det för för jävligt skönt att komma ut på isen igen. Nej men nu vettefan vad jag ska hitta på, dra på en rulle och bara chilla tror jag. För imorn är det MATCH som ni läst i det tidigare inlägget, något jävla ihopplockat gäng från USA/Kanada, vet att vi kan vinna om det är mycket publik som är och stödjer oss 2 talgoxar som kör i laget, Jag och Calle. Matchen drar igång vid 19.00 i Stortorpshallen på Forsfararvägen 2, så vi förväntar oss att ni alla som läser denna blogg är där! Ni som har mitt/Calles nummer kan ju slänga iväg ett sms eller ringa om ni vill dit men inte hittar så beskriver vi mer än gärna vägen. Nej men det var väll allt fördenna gång, ciao!
The Yankees efter matchen...!
PS! Sjöuttrar har 2 lager med päls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0