Scoooore

Tjenixen nu e ja hemma efter matchen, matchen slutade med vinnst 1-0. Hade inte så mycke och göra på den matchen men några fina räddningar fick jag göra annars vare ganska chill. Nästa match är nu på onsdag mot bp de blir lite svårare, det är dom som ligger 1a i gruppen vi i enskede ligger 3a om jag inte minns fel, så de va de om fotbollen, nu om idag. Ääh idag blire chill är ensam hemma tills imorron och de betyder **** eller typ, men ska nog te VH och chilla galet. Jusste fick veta att våran maskot apa vid namn Abbe kommer hem imorron, jaa han ringde mig igår och jag tänkte lite för mig själv "finns det inget sätt att få tyst på denna man?" han bablar hela tiden men tillslut fick jag tyst på han. Jaja nu ere dags o hitta på något, ciao. Ps: James Bond är också känd som Mr. Kiss-Kiss-Bang-Bang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0