Shuuue!

Tjenare tänkte göra ett litet snabbt inlägg nu såhär på kvälls kvisten eller vad man ska säga, vet att jag har varit dålig på att blogga men om ni tycker att jag bloggar för lite får ni ringa och påminna mig!;) men jaja första fotbolls träningen efter sommar uppehållet var idag och de var ju najs, o efter 1 träning så har man 2 matcher snart en på lördag och en till på tisdag kulkul. De va ju kul att få träffa alla grabbar igen också. Efter träningen rullade jag hemåt och tog ett dopp i jacuzzin innan de var dags för käk o sen har jag inte gjort så mycke annat nu ligger jag i sängen och kollar lite på tv kollade precis "how I meth your mother" eller hur de stavas men nu blire o kolla lite "spinn city". Men aja de va allt för mej den här gången.. Ciao!:D Ps: Coca Cola är värdens mest druckna dryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0