V is for Victory!

Tjingeling kisar! Har precis ätit och kom hem för inte alltför länge sedan. Idag har jag först haft fystester som gick rätt så bra, sedan så följde Calle med hem till mig för att duscha osv... sedan drog vi vidare för att jag skulle klippa mig, blev förjävligt menmen life goes on... Därefter åkte vi in till stan för lite Pride checkning, fick med oss en jävla massa bilder därifrån som redan är publicerade som ni ser. När själva marchen var slut drog vi oss ner till Kungsan för efterfest, men där fick vi inte komma in för tydligen åldersgräns på 18... Så vi beslöt oss för att gå och äta, så slogs ner på Subway för en feeeet macka. Efteråt när vi var mätta och belåtna drog vi vidare till tåget för att röra oss hemmåt, så nu siter jag hemma och Calle tror jag ocksp är hemma fats hos sig då... Kvällen går inte ut på något särskilt, kanske hittar på något om man orkar och har lusten uppe. Nej men det var väll allt för mig, Tack och hej, svensk tjej!
Varsin bild på mig och calle, med resten av bror gänget!
Vi är väll bara för sköna..?!
PS! Kvinnor blinkar med ögonen nästan dubbelt så många gånger som männen gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0