Back in da ghetto!

Wolli Bolli kisar! Jonte som skriver detta inlägget för den här gången. Dagen har gått ut på att chilla at Calles crib fram till 8snåret då vi tog vårt pick och pack och rörde oss mot nicksta där vi skulle svalka våra schöna kroppar i vattnet, vi fick med oss våran maskot vid namn Abbe. vi kom till och tog några sköna hopp från hopp-tornet. Efter det så rörde vi oss tillbaka till VH där jag och calle gick hem mot han igen och tobbe och abbe gick mot gymmet för att pumpa. jag och calle rullade sedan på han racer-moped hem till mig för att dumpa mig och han skulle vidare till Amanda. Så nu sitter jag här, kvällen kommer nog gå ut på att just chillin som vi säger här i ghettot! Ciao! PS! Schimpanser är det enda djuret som känner igen sig i en spegel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0