cillish!

tjenare alla glada blogg läsare, tänkte berätta lite om dagen som har varit o den som komma skall. Idag har inte hänt något typ eller iaf på dagen men natten va ju fylld av händelser, en av dom va att vi fick gå en jävla massa. O allt började hos talgoxen Jonatan där de var poker kväll och i denna turnering spelade följande grabbar: Jag, Jonte, Calle, Anton, Osten och Emil. Men när vi hade spelat en stund så bestämde vi oss för att ta en liten paus, som inte blev så liten till slut. De var då allt började. Vi gick alltså från jonte till jordbro men när vi hade kommit en bit så behövde Emil tagga hem så han stack, sen försvann jonte också hemåt efter en stund så de va bara jag, calle, anton o osten kvar som gick hela vägen. Eller gick o gick vi tog faktiskt bussen till jordbro från handen. Men efter att vi yrat runt en stund i jordbro så kom Elias och Rasmus som vi va med en liten stund sen drog vi tillbaka till handen för att sticka hem till jonte, o på den vägen hände massa spännande saker, som hittade däck som vi rullade runt, sen skulle vi åka snowboard/skateboard på en liten platta av metall som vi hittade o de gick ju inte så bra:p men sen tillslut kom vi hem till jonte då va klockan typ 06.00 så vi hade gått runt hela natten. Men vi hade en väldigt bra överraskning till honom som vi släpat på. De va lite om de men nu sitter ja i sängen o e skiit trött. o imorron blir de kanske grönan med Tina, Mina o kanske Calle de blir kuul:) De va allt för mej hejsvejs! Ps: Bebisar börjar drömma innan dom föds.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gud den töntigaste bloggen ja läst.

Ps. Visste ni att 99% av alla manliga bloggare e bögar :O ?!

2011-07-26 @ 02:05:38
Postat av: Johan

Vilken rolig tjej, hon kanske gillar tjejer mest.

Vi killar gör så gott vi kan.

2011-07-26 @ 11:40:28
Postat av: talgoxe

du har iallafall läst den och vi behöver läsare, tack ska du ha Sarah :D

2011-07-26 @ 11:49:38
Postat av: Johan

Jag visste inte att Gud hade en blogg, den ska visst vara töntig också.

Sarah, i svenskan kallas det meningsbyggnadsfel.

2011-07-26 @ 12:17:37
Postat av: Martina

Ju mer jag läser bloggar desto mer inser jag att svenskundervisningen i skolan uppenbarligen har förvittrat helt under, säg, de senaste tjugo åren - det är ett rent under att jag själv klarar av att sätta ihop en sammanhängande mening utan stavfel. Förr fanns det en organisation som hette skrivihop.nu; där var jag självklart medlem. Men sådana petitesser som grammatik eller stavning behöver man väl inte bry sig om?

2011-07-26 @ 12:20:28
URL: http://notyourentertainment..com
Postat av: lindha

haha sköna ni är killar!!

2011-07-26 @ 17:13:55
URL: http://lindha.devote.se
Postat av: Calle Falkbäck

Tack lindha!:)

2011-07-26 @ 21:20:30
URL: http://http:/talgoxarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0