Guuut Morgun!

Morsning korsning alla go´a!
Just nu så sitter jag och tobbe och kollar film medans Calle, Anton och Osten ligger och sussar sött. Det började med att dom 4 kom till mig strax efter 6 då dom vart ute och glidit runt i haninge hela natten, så då väckte dom mig, och vi chilla runt hos mig ett tag, efter en stund så somnade Osten och Calle, så jag, Tobbe och Anton tog mopparna och rullade till Statoil för en kopp färskt nybryggt kaffe. Sedan gled vi hemmåt, drog på en rulle. Så nu sitter vi här och halvsover. Well Well ska väll väcka dom andra om typ en timme för att åka in till stan och äta. Resten av dagen går väll ut att ta dte lugnt och tjäna in all den förlorade sömn man gick miste om i natt. Ally för den här gången. Simma lugnt, Ciao!
PS! En rått kan klara sig längre utan vatten än en kamel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0