Jahapp!

Tjillevippen då var det Jonte här igen då... Dagen har börjat lite halvtaskigt tycker jag, först av att min kollega Calle ringer och väcker mig och säger att han ska komma hit runt sisådär 11 tiden. Efter det så kan man ju bara för det inte somna om med tanken i bakhuvudet att Calle ska storma in i rummet och hoppa ner i sängen... ja somliga vet vad jag menar. Men just nu sitter jag här och äter en frukost gjord för en kung, den består av 2 rostade mackor med smör och ost på, och till det har jag ett glas oboy! Idag ska man fixa lite på baksidan av mitt hus mot en rimlig summa kontanter jag får av far min när jag är klar. Annars efter det blir det väll något kul, inga planer än men det kommer. Truddelutt! PS! Sniglar har 4 näsor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0