Schönt hemma!

Godkväll coolingar!
Kom nyss hem från en dag med grabbsen at nicksta, vi tog även en promenad genom en del av Nynäshamn viket ledde till att vi missade tåget. Det hela började med att vi gick från badet till tåget där det var några jobbiga p12 fast flickor, kanske kallas f12 då men jaja... aa men dom började vi lite små mobba, så tillslut gick dom till oss och klämde sig in på vår bänk, så vi tog tåget en station för att slippa dom.
Efter det så gick vi hela vägen tillbaka till stationen vi var på innan och fick vänta en timme på nästa tåg... vi tog det till västerhaninge där Tobe, Alle och Anton försvann åt ett håll och jag hoppade på nästa till Handen. så tillslut kom jag hem och nu sitter jag här och muggar saft! Ciao!
PS! Honungs-bin har hår på deras ögon.
Här kommer lite bilder som ni kan njuta av!
Godkväll coolingar!
Kom nyss hem från en dag med grabbsen at nicksta, vi tog även en promenad genom en del av Nynäshamn viket ledde till att vi missade tåget. Det hela började med att vi gick från badet till tåget där det var några jobbiga p12 fast flickor, kanske kallas f12 då men jaja... aa men dom började vi lite små mobba, så tillslut gick dom till oss och klämde sig in på vår bänk, så vi tog tåget en station för att slippa dom.
Efter det så gick vi hela vägen tillbaka till stationen vi var på innan och fick vänta en timme på nästa tåg... vi tog det till västerhaninge där Tobe, Alle och Anton försvann åt ett håll och jag hoppade på nästa till Handen. så tillslut kom jag hem och nu sitter jag här och muggar saft! Ciao!
PS! Honungs-bin har hår på deras ögon.
Här kommer lite bilder som ni kan njuta av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0