Si så där ja!

Tjenare alla sörplande sugrörs suplare! Läget ligger till såhär att jag kom precis innanför dörrarna efter jag skjutsat hem Sof-ia pga hennes buss gick inte förrens vid 6 osvosv... dagen/kvällen har gått ut på att glidit in till stan för att köpa ett par skor, men det hittade man förstås inte. Så efter det så åkte jag och sof-ia som tidigare vart med i stan till VH för att träffa resten av talgoxarna. Vi mötte upp dom sen så drog vi med för att calle skulle käka, efter det så pimpade vi Calles byxor för han tyckte det var lite för varmt med dom ute (bild läggs upp, sedan s¨rullade vi till handen för att träffa borken och gustav, sär tog vi även farväl av Calle och tobbe som skulle vidare. Jag,sof-ia, borken och gustav drog iväg till Donken för att ta något lätt av svulla, sedan mot statoil där vi träffade osten och emma. Vi stod där ett tag och snacka skit, sedan gled man hemmåt, och nu sitter jag här!
Calle får en väldigt skön pungspark/stamp
Ppppimp my pant, you just got your pant pimped!
PS! Det är mer kollektiva samtal på Fars Dag än någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0